AkzoNobel kiest voor Ogilvy

24-01-2023 (13:48) - Bureaus

AkzoNobel heeft voor Ogilvy gekozen als communicatiepartner in meerdere EMEA-landen. Ogilvy Nederland is de regionale hub die de campagnes zal gaan managen. De pitch werd begeleid door Booster Consulting.

“We zijn verheugd dat AkzoNobel ons als communicatiepartner voor EMEA heeft gekozen na een pitch die de kracht van ‘grenzeloze creativiteit’ liet zien,” zegt Jai Kotecha, Chief Executive Officer, Ogilvy Nederland. “We gaan vol enthousiasme aan de slag om samen impactvol werk te creëren dat de merkvisie van AkzoNobels verfmerken in Europa neerzet.”

Eerste werk

Dit jaar zal het eerste werk te zien zijn, waaronder een pan-Europese campagne ontwikkeld door Ogilvy Nederland en een campagne voor de Dulux premium Heritage range ontwikkeld door Ogilvy UK. De werkzaamheden voor AkzoNobel zijn gestart in december 2022.


Media

Marketing

Economisch