Familieuitbreiding voor The Family

16-03-2023 (08:00) - Bureaus

The Family Amsterdam groeit en daarom heeft het bureau een aantal nieuwe mensen aangetrokken. Daarnaast meldt het bureau dat er twee nieuwe klanten aan tafel zijn geschoven.

Op creatie zijn Pieter van den Heuvel en Xaviera van Es aangetrokken, Fione van Wijk is als Senior Producer vanaf nu vast bij The Family en op account zijn Anne Akkerman, Kim Neeleman en Junior Prempeh toegetreden tot het team. Jazlyn Schenkers zal daarnaast de lunches te verzorgen.

Nieuwe leden

The Family heeft onlangs twee nieuwe klanten mogen verwelkomen: NCOI opleidingen en Autodrop. Nadat The Family eerder het platform opleiding.nl introduceerde en campagnes voor SRM, Boertien Vergouwen Overduin en Luzac ontwikkelde, gaat het nu ook voor een ander onderdeel van Salta Group, namelijk NCOI aan de slag. Ilse de Cloe, Commercieel Directeur NCOI Opleidingen: “We kennen The Family al een tijdje en werken prettig met ze samen. Ze denken goed mee en zijn ook niet bang om ergens voor te gaan staan. Voor ons voelde het als een logische stap om ze te vragen ons te helpen met de nieuwe campagne voor NCOI.”

Vertrouwde klanten

Ook Autodrop is geen onbekende van The Family. Joost van de Sande, Marketing Manager van Concorp: “ Een aantal mensen bij The Family heeft in het verleden succesvolle campagnes voor Autdrop ontwikkeld die goed aansluiten bij wat we op dit moment zoeken. Intern verwijzen we daar nog vaak naar. Dus toen we nadachtend over welk bureau ons absurd lekkere merk het beste kon helpen, kwamen we al snel bij The Family uit." Linda de Graaff: “Naast dat we graag voor twee van die iconische merken aan de slag gaan, is het fijn om te zien dat onze werkwijze wordt gewaardeerd. En dat zelfs werk dat door onze mensen in het verleden is gemaakt, voor opdrachtgevers een aanleiding is om ons nu te benaderen.”

De campagnes voor Autodrop en NCOI zullen voor de zomer van dit jaar live gaan.


Media

Marketing

Economisch