Signify kiest iO als wereldwijde partner voor marketing operations
Signify, de Nederlandse wereldleider in verlichting, heeft onlangs gekozen voor iO als wereldwijde partner voor zijn marketingactiviteiten.
De komende 3,5 jaar zal het blended agency alle marketing voor de eigen kanalen van Signify verzorgen, inclusief alle merken wereldwijd. Samen zetten Signify en iO zich in voor een consistente digitale ervaring en een optimale klantbeleving voor alle Signify-klanten.
In een steeds vernieuwend en groeiend landschap van touchpoints en technologieën, was Signify op zoek naar een partner die hun marketingactiviteiten efficiënt kon beheren. Dit bureau moest het team van Signify, dat verantwoordelijk is voor de zichtbaarheid en uitstraling van merken zoals Philips, Interact en WiZ, op al hun digitale kanalen wereldwijd ondersteunen. Na een grondige pitch kwam blended agency iO als nieuwe partner naar voren.
Martine Koppens, Head of Global Marketing Excellence & Operations bij Signify: "Door de geografische aanwezigheid van Signify, de hoeveelheid mondiale en regionale merken en de complexiteit van het digital marketinglandschap, waren we op zoek naar een partner die ons kon ondersteunen als ook excellence op schaal kan leveren. De transitie naar iO is heel vlot verlopen en wij hebben alle vertrouwen in onze toekomstige samenwerking.”
Een blended team van iO-experts staat klaar om de dagelijkse marketingactiviteiten van Signify soepel te laten verlopen en naar een hoger niveau te tillen.