Calvé knoflooktruck rijdt door 5 steden voor Knoflooknacht

24-05-2022 (13:59) - Campagnes

Knoflooksaus is al jaren de favoriete variatiesaus van Nederland, en er is genoeg te kiezen in deze categorie. "Uit consumentenonderzoek kwam naar voren dat liefhebbers van knoflooksaus op zoek waren naar een smaak die een tikkeltje pittiger en meer uitgesproken is" zegt Nizar Ben Messaoud Brand Manager Dressings. Daarom ontwikkelde Calvé de nieuwe Extra Knoflook, met 5x meer knoflook dan de originele Calvé knoflooksaus.

In de grote introductie-campagne, ontwikkeld door bureau LifeHunters, staat proeven centraal. Tijdens de Calvé Knoflooknacht, die tot zondag plaats vindt, rijdt de Calvé Knoflooktruck in de nachtelijke uren door 5 grote steden in Nederland, zodat iedereen zelf de smaak van 5x meer knoflook kan ervaren door gratis broodjes vegetarische shoarma te samplen. Ook bekende snack-influencers onder andere Snackspert & Chefkeluc komen proeven.

De introductie van Calvé Extra Knoflook én de Calvé Knoflooknacht wordt groots aangejaagd via Radio 538, outdoor, IndeBuurt.nl, micro-influencers en natuurlijk alle social kanalen.
 

Credits

Unilever / Calvé: Nizar Benmessaoud, Puck van Dijck, Maikel Fontijn, Thijs Sleddering
Strategie/Concept: LifeHunters
Productie: Scrambled Promodukties Radio 538