Eerste Seepje-campagne uit de koker van Higuita live

23-03-2023 (11:21) - Campagnes

Het duurzame zeepmerk Seepje heeft na een bureau oriëntatie gekozen voor creatief bureau Higuita. Het eerste werk in de nieuwe stijl en het thema ‘Was je wereld schoner’ is vanaf deze week te zien in een landelijke out-of-home en tv-billboarding campagne in Nederland en België.

Hester de Monchy, chef marketing bij Seepje: ‘We hebben voor Higuita gekozen omdat ze lieten zien zowel de inhoudelijke als de emotionele kant van ons merk goed te begrijpen. In een markt waarin iedereen groen claimt, maar wij het ook écht zijn, hebben we een creatieve partner nodig om dit naar een groter publiek te brengen op een eigenwijze en prikkelende manier.’

Om op een effectieve manier de merkbekendheid te vergroten is er gekozen voor de inzet van een langlopende landelijke out-of-home campagne in Nederland, i.c.m. TV-billboarding op zowel Nederlandse als Vlaamse commerciële zenders. De campagne loopt t/m het einde van het jaar en wordt uitgevoerd door mediabureau MatchMyBrand.

Credits

Creatief bureau: Higuita
Creative directors: Niek Eijsbouts, Ewoudt Boonstra
Art-director: Joost Leek
Copywriter: Jan-Wicher Emmens
Motion designer: Lyzanne Jonker
Agency producer: Tom Hoogenboom
Sound design: Studio Hielke Praagman
Mediabureau: Match My Brand
Verantwoordelijk bij Seepje: Hester de Monchy, Evelien van de Glind, Jasper Gabriëlse