HORNBACH campagne Luister naar je handen komt nu echt tot leven
HORNBACH’s crossmediale najaarscampagne Luister naar je handen draait sinds eind september op volle toeren. De kracht van je handen en de wil om eigenhandig iets moois te creëren staan hierin centraal. Vanaf 9 oktober komt de campagne écht tot leven met opvallende 3D Out of Home-specials.
Op vier locaties komen reusachtige klushanden driedimensionaal tot leven. Een hand die een joekel van een hamer vast heeft met spijkers en een hand met een mega verfspatel met plamuurresten. De handen zijn niet te missen door voorbijgangers en zijn te zien bij Amsterdam Centraal, knooppunt Kleinpolderplein in Rotterdam, op de Gedempte Zuiderdiep in Groningen en in Enschede op de De Ruyterlaan. O2H produceert de 3D buitenreclame.
Het heft in eigen hand
In de commercial zien we hoe een man op een hilarische manier tot actie wordt gedwongen door zijn eigen handen die niet langer passief willen toekijken. Zijn handen nemen letterlijk het heft in eigen hand. Met deze crossmediale aanpak, roept de projectbouwmarkt iedereen op om naar hun handen te luisteren en actief aan de slag te gaan met projecten die wachten om te worden aangepakt. Er is immers altijd iets te doen.