Kruidvat helpt Nederland te besparen met eigenmerk assortiment

02-01-2023 (10:02) - Campagnes

Nederlanders besparen momenteel massaal, maar dat doen we liever niet op kwaliteit. Dus komt het erop aan om dit op slimme wijze te doen. Om Nederland hierbij te helpen, brengt Kruidvat in de nieuwe campagne ‘Slim besparen, dat is de kwaliteit van het Kruidvat merk’, haar eigenmerk assortiment over het voetlicht in de nieuwe Kruidvat-commercial met single moeder Lies.

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat: "Mensen hebben meer moeite om rond te komen, veroorzaakt door de recente prijsstijgingen. Wij zorgen dat ons assortiment voor iedereen toegankelijk is, zodat je je óók in deze tijden goed, gezond en mooi kan voelen. Zo laten Lies en haar kinderen in onze commercial zien hoe je met het ruime en scherp geprijsde Kruidvat eigenmerkassortiment slim kunt besparen, zónder dat je inlevert op kwaliteit. Zodat je minder hoeft te bezuinigen op dingen die óók belangrijk zijn.”

Onlangs nog onderscheidde de Consumentenbond het Kruidvat huismerk als  ‘Huismerk Product van het jaar 2023’. Zeven Kruidvat producten mogen in 2023 het bekende rode logo als bewijs van goedkeuring door de consument dragen.

Credits

Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited
Productiehuis: Annomann
Edit: Marc Bechtold
Post-productie: Crabsalad
Mediabureau: Initiative en Greenhouse
Geluid: Earforce