OBA Amsterdam lanceert campagne om veelzijdig aanbod van de bibliotheek te presenteren

05-10-2022 (11:57) - Campagnes

De Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) presenteert met trots de gloednieuwe campagne Maak kennis. Deze offline en online najaarscampagne heeft als doel om een breed publiek in Amsterdam op een toegankelijke manier kennis te laten maken met het veelzijdige aanbod van de 28 vestigingen van de bibliotheek.

“Met deze campagne willen wij laten zien dat de OBA meer is dan een bibliotheek om onbeperkt boeken te lenen. Van een bruisend theater tot een rustige plek om ongestoord te studeren en van een ontmoetingsplaats voor senioren tot een toegankelijke leerschool om digitale vaardigheden onder de knie te krijgen: onze bibliotheek is het allemaal. Juist dat complete verhaal willen wij met onze nieuwe campagne heel graag aan de stad vertellen. De OBA kan voor iedere Amsterdammer in iedere buurt iets betekenen”, zegt Cas Boland, Afdelingshoofd Marketing & Communicatie ad interim bij de OBA.

De campagne is vanaf deze week voor een korte periode zichtbaar op (digitale) billboards en banners, verspreid door Amsterdam. Daarnaast is de campagne ook langere tijd online te zien op social media, via online displays, op de website van de OBA en in de digitale nieuwsbrief. Ook verschijnen er gelijktijdig posters en flyers in dezelfde campagnestijl.

De OBA sloeg voor deze campagne de handen ineen met IN10, Vorm de Stad en Pink Marketing.