OHRA: You can’t stop smiling

14-11-2022 (20:30) - Campagnes

Als het om je gezondheid gaat, neem je natuurlijk liever geen risico’s. Met een OHRA Zorgverzekering ben je daarom goed verzekerd én heb je lekker veel vrijheid. In haar nieuwe campagne brengt OHRA onder de aandacht dat klanten 100% keuzevrijheid hebben in fysiotherapeut, ziekenhuis en specialistische kliniek.

Weer staat het paniekerige koppel Roos en Matthijs in de schijnwerpers. Vrij letterlijk, want ze belanden in de professionele muziekindustrie. Dit keer slaat Matthijs aan het doemdenken. Hij maakt zich zorgen als hij pijn aan zijn knie heeft en naar de fysiotherapeut moet. Met alle gevolgen van dien. Maar gelukkig ziet Roos dat ze met de OHRA Zorgverzekering naar elke fysiopraktijk kunnen. Zo kan Matthijs weer opgelucht ademhalen.

De 360 graden campagne is ook deze keer ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising. De campagne bestaat uit een tv- en radiocommercial en een serie 3D-animaties waarin andere voordelen van de OHRA Zorgverzekering worden belicht.

Credits

Verantwoordelijk bij OHRA: Brenda Gerritsen, Leonore van Knippenberg, Erica Kruissen
Bureau: Joe Public Take-away Advertising
Creatieve directie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog Concept: Ruben van Dijk, Mats Wilke
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen Producer bureau: Merel Groenenboom, Dylan Driessen
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Roos Blank Regisseur: Jelle de Jonge DOP: Martijn van Broekhuizen
Art department: Jelier & Schaaf Edit: MRTN
Online: Ton Habraken
Grading: Crabsalad
Geluidsstudio: Public Audio Animatie:
Colorbleed Media: Mindshare
BTL media: Merkle