Buckaroo lanceert Paying Attention: veilig betalen verdient aandacht
Buckaroo introduceert nieuwe merkbelofte: Paying Attention. Want veilig en soepel betalen verdient aandacht. Met deze nieuwe merkbelofte en bijbehorende visuele identiteit maakt Buckaroo duidelijk dat veilig en soepel betalen niet alleen een technologische kwestie is, maar dat persoonlijke dienstverlening en betrokkenheid bij ondernemers en bedrijven net zo belangrijk is.
Zo heeft Buckaroo uitgebreide serviceteams die zowel online als telefonisch bereikbaar zijn. Voor complexere vraagstukken omtrent betalingen biedt Buckaroo advies en ondersteuning op maat.
Partner van ANWB
Buckaroo bedient inmiddels meer dan 44.000 klanten en verwerkt tegen het eind van dit jaar jaarlijks bijna 1 miljard online en offline transacties van zowel grootzakelijke als mkb-klanten in Nederland en België. Zo is Buckaroo sinds dit jaar partner van de ANWB voor alle betaaloplossingen binnen hun omnichannelstrategie.
“De basis voor deze intensieve samenwerking is oprechte aandacht en betrokkenheid”, vertelt Kevin Wetzel, Head of Marketing bij Buckaroo. “Door goed te luisteren naar de doelstellingen en uitdagingen van de ANWB waren we in staat om tot een complete betaaloplossing te komen. Zowel online, bijvoorbeeld voor de gelanceerde ANWB Marketplace, als voor de fysieke winkels en de wegenwachtservice met onze nieuwe Tap-to-Pay-oplossing.”
Als onderdeel van de nieuwe merkbelofte is ook een advertentiecampagne gelanceerd. De campagne is gericht op een brede zakelijke doelgroep en bestaat onder meer uit een radiocampagne, display advertising, social advertising, event sponsorships en media partnerships. De campagne loopt tot het einde van het jaar.