Hivestack en Yahoo gaan wereldwijd strategisch programmatisch DOOH partnerschap aan

31-05-2022 (15:24) - Marketing

Yahoo en Hivestack, 's werelds toonaangevende, onafhankelijke programmatic digital out of home (DOOH) ad tech bedrijf, gaan een strategische wereldwijde samenwerking aan om hun toonaangevende technologieën met elkaar te verbinden, en premium, programmatic DOOH cross-channel media campagnes op een wereldwijde schaal mogelijk te maken.
 
Door het partnerschap zal Yahoo's omnichannel demand side platform (DSP) geïntegreerd worden in het supply side platform (SSP) van Hivestack, waardoor Yahoo en haar klanten toegang krijgen tot Hivestack's premium wereldwijde DOOH-inventaris via real-time bidding (RTB) transacties via open exchange en private marketplace (PMP) deals. "Het zich steeds verder ontwikkelende programmatische DOOH-landschap heeft voor merken, adverteerders en mediabedrijven talrijke mogelijkheden gecreëerd om het kanaal te gebruiken om betekenisvolle en meetbare verbindingen met het wereldwijde publiek tot stand te brengen. Wij zijn erg enthousiast over de mogelijkheid om te integreren met de Yahoo DSP om zo een naadloze, efficiënte ervaring mogelijk te maken voor omnichannel marketeers om programmatisch transacties te kunnen uitvoeren via DOOH, en zo toegang te krijgen tot premium wereldwijde DOOH-inventaris en -data," zegt Bruno Guerrero, COO bij Hivestack.


Interacties

"De out-of-home sector heeft het afgelopen jaar een flinke opleving gekend, aangewakkerd door innovatieve creatieve toepassingen, digitale facilitering en een terugkeer naar 'normaal'," aldus Barry Frey, President en CEO van DPAA. "Met de zomer voor de deur op het noordelijk halfrond, verwacht u de grootste merken ter wereld te zien schitteren op OOH-schermen - van de hoogste billboards tot in de gangpaden bij de kassa. We zijn verheugd te zien dat grote spelers en bestuursleden van de DPAA, zoals Yahoo en Hivestack, zich met elkaar verbinden om deze interacties tussen consumenten en merken te vergemakkelijken." Adverteerders en bureaus hebben direct toegang tot de wereldwijde DOOH-inventaris van Hivestack via de Yahoo DSP.

Bureaus

Media

Economisch