Levi’s en Swapfiets bundelen krachten rondom duurzaamheid

16-06-2022 (10:53) - Marketing

 Echte vooruitgang boek je samen - daarom hebben Levi’s® en Swapfiets de krachten gebundeld om een nieuwe beweging te starten: The Double Denim Riders. Het denim merk Levi's®, dat het mantra ‘koop beter, draag langer’ volgt, is op zoek naar nieuwe manieren om te verduurzamen.
 
Swapfiets is 's werelds eerste 'bicycle as a service’ bedrijf' en zet elke dag een tandje bij in hun missie steden leefbaarder te maken. De gezamenlijke visie over duurzaamheid resulteert in een samenwerking met een zichtbaar statement van The Double Denim Riders. Gekleed in een volledige Levi's® Denim outfit en vergezeld met een Swapfiets, zal de blauwe beweging Amsterdam en Berlijn de komende tijd veroveren om aandacht te vragen voor duurzame oplossingen.
 

Double Denim Riders

De Double Denim Riders fietsen met een missie. Als echte ‘rebels with a cause’, fietsen ze op de fiets met herkenbare blauwe band én fashionable duurzame outfit door verschillende steden om het belang van duurzaamheid te verspreiden. Hun kleding en fietsen hebben meer met elkaar gemeen dan alleen de blauwe kleur, ze delen dezelfde waarden en ambities.
 
Quentin Renson, Marketing Activation Director bij Levi's®: "De Blue Denim Riders delen de filosofie om betere en slimmere keuzes te maken. Ze delen een liefde voor duurzaamheid en bewustzijn over bezit, maar bovenal delen ze de wens om met je mee te rijden - voor de toekomst. Het grotere doel van deze campagne is om mensen te inspireren en op dezelfde manier te handelen."
 

Bureaus

Media

Economisch