Nederlands Dans Theater krijgt nieuwe identiteit

21-06-2022 (09:57) - Marketing

NDT is een toonaangevend hedendaags dansgezelschap dat zich profileert door creatie, onderzoek en talentontwikkeling. NDT werkt samen met internationale choreografen en kunstenaars en verbindt zich met het publiek in Den Haag, Nederland en over de hele wereld. In opdracht van en in nauwe samenwerking met NDT ontwikkelde The Others de nieuwe visuele identiteit.
 
Vanuit het centrale idee 'verbinding’ is de visuele identiteit ontwikkeld. Waarin ruimte is gegeven aan de creatieve en emotie-gedreven kant van het gezelschap. Terug te zien in de nieuwe logo toepassing, het kleurenpalet en in de vormtaal. De nieuwe identiteit wordt uitgewerkt in alle corporate- en marketingmaterialen waaronder de seizoensbrochure, advertenties, socialmediakanalen en de website.
 

Credits

NDT: Juliëtte Mudde, Anne Roth, Emily Molnar, Willemijn Maas
Concept & uitwerking The Others: Lisa Aué, Mandy van Montfoort, Chris Visser
Account: Céleste Slijters
 

Bureaus

Media

Economisch