Viaplay en Max Verstappen breiden samenwerking uit

29-09-2022 (10:09) - Marketing

Regerend Formule 1-wereldkampioen Max Verstappen en Viaplay breiden hun meerjarige samenwerking uit. Max Verstappen: “Ik ben super blij met de uitbreiding van het Viaplay-partnership.

Vanaf de Grand Prix van Singapore zal het Viaplay logo te zien zijn op de racehelm van Verstappen alsmede vanaf volgend seizoen op de klep van zijn officiële Formule 1 driver cap. Daarnaast zal de Nederlander, na de succesvolle lancering van Viaplay Original documentaires ‘Verstappen – Lion Unleashed’ en ‘Master of the Track’, ook te zien zijn in meer nieuwe en exclusieve Viaplay-programma’s.

Viaplay en Max Verstappen werken samen aan nieuwe exclusieve content die in première zal gaan tussen het einde van het huidige Formule 1-seizoen en de start van het seizoen 2023. De nieuwe Viaplay Originals, waarin fans een uniek kijkje krijgen in het leven van Verstappen, zullen te zien zijn in alle landen waar Viaplay beschikbaar is.

Max Verstappen: “Ik ben super blij met de uitbreiding van het Viaplay-partnership. Met veel plezier kijk ik terug op de samenwerking tot nu toe. Ik weet zeker dat we de Formule 1-fans de aankomende periode kunnen trakteren op nog veel meer mooie programma’s. Zoals we allemaal weten is streaming de nieuwe manier van uitzenden en ik vind dat Viaplay uitstekend werk verricht om deze toekomst vorm te geven.” 


Bureaus

Media

Economisch