Fonk magazine #344: weg met de nazomer blues

17-08-2022 (10:30) - Media

Na twee maanden van relatieve zomerrust, staat het nieuwe seizoen voor de deur. Sommigen staan te popelen in de startblokken, anderen zijn een stuk minder gemotiveerd. In Fonk magazine 344 pakken we onder het motto refresh yourself, reshape the future, de nazomer blues aan.
 

In deze editie onder meer

Column Hans Molenaar : ‘Het vermogen tot leren wordt het concurrentievoordeel van de toekomst
 
Werken aan je toekomst? Zo pakten zij het aan:
Henrieke Aanstoot Bruins (Wageningen University & Research): ‘Ik weet waar ik het over heb
Maxime Schulpen (UWV): ‘De puzzelstukjes vallen op hun plaats’
Gerard Biesmans (KPN): ‘De klant centraal stellen is key’
Rianne Groot Roessink (Processionals): Meer zelfvertrouwen dankzij succesvol afgeronde opleiding 
 
Bart Meerdink van Beeckestijn Business School deelt tips & tricks waarmee je direct aan de slag kunt

En ook

Dit is de Helmut Newton Legacy; Zomerblues bij GUESS; zicht op Oekraine’s queer geschiedenis; maak kennis met Young Design Team Museum Den Bosch

True Story: Coco Bonito

Challenger story: reizen vanaf de voordeur met Luggo 

Greetz: persoonlijke aandacht remastered 

A perfect day tekenshow
 

Lees fonk magazine 3 maanden gratis

Wil je fonk magazine lezen, maar heb je geen abonnement? Profiteer nu van de mogelijkheid om drie maanden (zes edities) gratis kennis te maken met de digitale editie. Aanmelden kan hier.
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch