Bas Derks wordt Creative Director bij iO in Utrecht

16-05-2022 (11:46) - Mensen

Bas Derks is toegetreden als Creative Director bij end-to-end agency iO in Utrecht. Bas komt van Greenberry en werkte eerder voor True Ideas, Ogilvy en BBDO. Samen met Bart te Riele versterkt hij nu de dagelijkse creatieve leiding bij iO op de campus in Utrecht.
 
Met Bas verzekert het lokale iO-team zich in één klap van flink wat expertise. Al 15 jaar is hij actief in advertising. Hij beschikt over voldoende technische én digitale kennis en werkte aan campagnes voor onder meer Google, ARAG, Rabobank, Centraal Beheer, Unilever, Mercedes-Benz, Ford en KPN.
 
Bas Derks over zijn keuze voor iO:  “Ik ben ‘opgegroeid’ in digital en daarna doorgegroeid in advertising. Van apps tot advertenties en van websites tot commercials. Daarom voelt de end-to-end propositie van iO als op het lijf geschreven. Als Creative Director wil ik samen met de collega’s mooie concepten neerzetten en bouwen aan de creatieve signatuur van iO.”
 
i