Marco van der Laan eerste Head of B2B bij EQOM Group
Marco van der Laan is per 1 september aangesteld als Head of Business to Business bij de EQOM Group. Het Groningse erotiekbedrijf heeft Van der Laan binnengehaald om de ambitieuze groeiplannen van het bedrijf in goede banen te leiden. Eerder was hij onder meer eindverantwoordelijke marketing, sales en innovatie bij NewForrest en Royaan.
Door de samenvoeging van groothandel Eropartner in 2019 en de overnames van Amorelie en Nexus is deze tak steeds groter geworden en was er de noodzaak om deze functie te creëren. Marco van der Laan is aangesteld om structuur aan te brengen en de strategie te bepalen voor de almaar groeiende EQOM Group.
Daarnaast is Van der Laan ook lid van de raad van bestuur van de EQOM Group. "Ik ben vereerd om deze rol op me te nemen bij EQOM, dat als marktleider zo'n sterke positie heeft in de internationale markt van intimate wellness. De komende jaren zullen we ons richten op het versterken van onze B2B-relaties en het benutten van nieuwe kansen binnen Europa en daarbuiten", aldus Van der Laan.