
KesselsKramer nieuwe strategische en creatieve partner Trees for All
Stichting Trees for All kiest KesselsKramer als nieuwe creatieve en strategische partner. Het creatieve bureau zal zich bezighouden met de herpositionering, merkstrategie en een nieuwe creatieve campagne. Het eerste gezamenlijke werk wordt deze maand nog gelanceerd.
Al 25 jaar zet Trees for All zich in voor een bosrijke wereld, door bomen te planten en bossen te herstellen in Nederland en in het buitenland. Met een aangescherpte merkstrategie wil de stichting het bewustzijn vergroten en nieuwe doelgroepen bereiken, zowel particuliere als zakelijke donateurs.
KesselsKramer is geselecteerd vanwege zijn creativiteit, strategisch inzicht en bewezen ervaring in het efficiënt bouwen van sterke, maatschappelijk gedreven merken. Anouk Dingelstad, Managing Director van KesselsKramer: "Het is geweldig om voor zo’n mooi, maatschappelijk gedreven merk te mogen werken. In een tijd waarin mensen zich overweldigd voelen door klimaatproblematiek en maatschappelijke polarisatie, is het essentieel om hoopvol en positief te communiceren, zonder de urgentie en complexiteit van het probleem te bagatelliseren."
De aankomende merkcampagne sluit op deze werkwijze door te resoneren en tegelijkertijd een duidelijk, concreet en haalbaar handelingsperspectief te bieden.