Kim Nieuwenhuijs-Griffioen neemt creatieve leiding bij Heldergroen

Kim Nieuwenhuijs-Griffioen neemt creatieve leiding bij Heldergroen

29-09-2025 (11:24) - Bureaus

Kim Nieuwenhuijs-Griffioen is aangesteld als Creative Lead en MT-lid van Heldergroen. Kim heeft in de afgelopen jaren werk bedacht en gemaakt dat goed aansluit bij de missie van het creatieve bureau: positieve impact maken met en voor sterke merken.

Kim werkte voor haar nieuwe fucntie als ad interim CMO bij 8 the agency en daarvoor was zij bijna dertien jaar lang Creative Director bij digital agency Code d'azur. Ze heeft gedurende haar loopbaan gewerkt met merken als IKEA, de Nederlandse Spoorwegen, Albert Heijn, Tele2, het Prinses Máxima Centrum, Nederlandse Vereniging voor Handchirurgie en Sam& voor alle Kinderen. Ook was Kim vorig jaar jurylid bij de Esprix Awards. 

"Creativiteit is voor mij pas écht geslaagd als het merk én de maatschappij er beter van worden. Heldergroen werkt al jaren vanuit die gedachte, en ik kan niet wachten om samen met het team nog meer werk te maken dat verschil maakt", aldus de Creative Lead bij Heldergroen.

Ondernemend, fris en impactgedreven

In haar rol zal Kim het creatieve team aansturen, merken strategisch aanscherpen en campagnes ontwikkelen die raken, relevant zijn en resultaat leveren. Van merkverhalen en geïntegreerde campagnes tot digitale platforms en activaties.

"Kim is precies de creatieve leider die past bij waar Heldergroen nu staat: ondernemend, fris en impactgedreven. Met haar energie en ervaring tillen we onze samenwerking met sterke merken naar een nog hoger niveau", zegt Arthur Herpel, managing partner van Heldergroen.


Media

Marketing

Economisch