
Out of Home Masters gaat verder als Talon
Buitenreclame bureau Out of Home Masters, sinds begin 2025 onderdeel van Talon Group, gaat voortaan ook verder onder de naam Talon. Met de rebranding verstevigt het haar positie binnen het grootste onafhankelijke Out of Home (OOH) netwerk ter wereld, terwijl klanten kunnen rekenen op het vertrouwde team en de dienstverlening.
"Al tien jaar zijn wij de masters in (D)OOH. Dat verandert niet", zegt Cornelie Weller, Managing Director Benelux. "Wat wél verandert, is dat we met deze laatste stap letterlijk zichtbaar maken dat we onderdeel zijn van een globale organisatie. Met toegang tot internationale kennis en tooling op het gebied van creativiteit en effectiviteit van (D)OOH, zonder dat we onze persoonlijke, lokale aanpak en bewezen expertise verliezen."
Voordelen voor klanten
De rebranding brengt directe voordelen voor bestaande en nieuwe klanten. Naast de vertrouwde service en bekende gezichten krijgen zij toegang tot de internationale slagkracht van Talon. Dat betekent meer kennis, data, tools en inzichten. Ook krijgen klanten toegang tot Grand Visual, het creatieve label binnen Talon dat gespecialiseerd is in vernieuwende OOH-content.
Voor klanten verandert er in de dagelijkse samenwerking weinig: het specialistische (D)OOH media team levert nog steeds dezelfde kwaliteit in strategie, planning, executie en inkoop van outdoor campagnes. Tegelijkertijd gaan zij profiteren merken van de extra mogelijkheden die Talon wereldwijd biedt op het gebied van tooling, effectiviteitstudies, maar ook onderwerpen als meetbaarheid en duurzaamheid.
"Think Outside, Big, Bold, and Beautiful, zoals we dat bij Talon zeggen. Dat is precies de energie die we ook in Nederland nog meer gaan laten zien", aldus Cornelie.