
Eurojackpot, KNVB en Studio M op zoek naar 'Mr. Beker'
Acht jaar lang was de TOTO de hoofdsponsor van de KNVB Beker. Dit voetbalseizoen heeft Eurojackpot het stokje van het sportweddenschapsbedrijf overgenomen. Om de nieuwe sponsor en naamgever in de spotlights te zetten, lanceert de loterij in samenwerking met de KNVB en WPP Media's StudioM de campagne 'Mr. Beker', onder aanvoerderschap van Maxim Hartman.
Volgens Daan Koops, Creative Director bij StudioM, is de KNVB Beker veel leuker dan de normale competitie: "Hier zie je jonge talenten doorbreken en vergeten helden nog één keer schitteren. Elke wedstrijd voelt als een finale, het is voetbal in zijn puurste vorm. Rauw, echt, vol passie en plezier. Deze spelers verdienen het om in de schijnwerpers te staan, op een manier die recht doet aan hun verhaal én aan wat de beker zo bijzonder maakt."
Nieuweling of reuzendoder
De campagne richt zich op het vinden en vieren van de meest opvallende spelers van dit bekerseizoen: de revelatie, de nieuweling, de reuzendoder. Kortom: wie geeft er kleur aan dit toernooi, net zoals iconen als Parami, Van der Linden, Pieters en natuurlijk Sibon dat in het verleden deden?
Maxim Hartman zal deze zoektocht leiden. Hij is gescout voor het gezicht van de campagne, vanwege zijn kenmerkende stijl en scherpe blik. Door de menselijke verhalen achter de prestaties naar voren te schuiven, creëert WPP Media’s StudioM een campagne die resoneert met zowel de voetbalfans als de bredere doelgroep.
De zoektocht van Maxim Hartman en de verhalen van de 'Mr. Beker' kandidaten zijn te volgen via de kanalen van DPG Media Nederland en 433NL.