Ear Ear lanceert nieuwe talkshow en helpt kleine ondernemers
Op dinsdag 15 oktober lanceert creative agency Ear Ear een nieuwe podcast in samenwerking met zzp boekhoudprogramma Rompslomp. De serie, die tweewekelijks verschijnt, richt zich op de uitdagingen waar startende ondernemers tegenaan lopen.
Ear Ear zal bijdragen aan het vergroten van zichtbaarheid van het platform en het ondersteunen van de missie om ondernemers zoveel mogelijk te ontzien van de financiële rompslomp.
Jonge ondernemers helpen
Rompslomp biedt boekhoudsoftware, speciaal ontworpen voor (startende) zelfstandige ondernemers in verschillende sectoren. Het platform ondersteunt inmiddels bijna 100.000 ondernemers.
Gerhard te Velde, oprichter van Ear Ear en tevens maker van de award-winnende ondernemerspodcast Groeivoer: “Als ondernemer begrijp ik als geen ander met welke uitdagingen je als kleine ondernemer te maken krijgt. Wet- en regelgeving, een concurrerende markt en dan ook nog je administratie goed bijhouden. Het is een flinke puzzel om dat allemaal goed te doen. Met deze nieuwe show willen we, zoals Rompslomp ook met hun dienstverlening doet, ondernemers verder helpen. Deze samenwerking sluit heel goed aan bij mijn passie voor het verbinden van organisaties met hun doelgroep en het helpen van de zogenoemde gewone ondernemers.”
Samenwerken met impact
Binnen de samenwerking is Ear Ear verantwoordelijk voor zowel de productie van de show als het vergroten van de zichtbaarheid en autoriteit van Rompslomp. Tamara Jonkers, senior content marketeer bij Rompslomp: “Samenwerken met Ear Ear was voor ons een logische keuze. Zowel Ear Ear als Rompslomp richten zich op het ondersteunen van ondernemers in hun groei en succes. We wilden graag dichter bij de doelgroep komen om onze expertise te delen. Ear Ear heeft dit doel vertaald naar een interactieve videopodcast die op lange termijn een waardevolle kennisbron zal zijn. Zo bieden we een mix van verhalen van ervaringsdeskundigen, zelfstandig ondernemers en Rompslomp-medewerkers.”