Nationale-Nederlanden blijft aan boord als naamgevend partner North Sea Jazz

12-07-2024 (11:54) - Audio

Nationale-Nederlanden (NN) blijft ook de komende drie jaar als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan het NN North Sea Jazz Festival. Het festival heeft zich ontwikkeld tot een van de meest prominente jazzfestivals ter wereld.

Met 15 podia, dertienhonderd musici en bijna 100.000 bezoekers per jaar is het toonaangevende festival niet meer weg te denken uit de agenda van vele muziekliefhebbers. In Rotterdam Ahoy komen drie dagen lang de beste jazzmuziek uit het verleden, heden en de toekomst samen. “Naar muziek luisteren is goed voor je. Het geeft energie en ontspanning, maakt je vrolijk en het kan je ontroeren. Met elkaar genieten van livemuziek verbindt en staat ook garant voor een flinke dosis plezier”, zegt Mariëlle Krouwel, Chief Marketing Officer van NN Group. 

Jan Willem Luyken, festivaldirecteur NN North Sea Jazz Festival: “Fantastisch dat we onze samenwerking hebben verlengd. NN is voor ons sinds 2018 een onmisbare partner waar we heel trots op zijn – niet voor niets onze naamgevend sponsor! Het is geweldig om een partner te hebben die ook begrijpt wat de waarde van livemuziek is. Samen blijven we ons inzetten om van het NN North Sea Jazz Festival elk jaar opnieuw een memorabele festivalervaring te maken, met blijvende herinneringen voor jong en oud.”