Cloudpillo wint "ABN AMRO Webshop of the Year" in de categorie Slapen
Het Nederlandse slaapmerk Cloudpillo heeft de prestigieuze "ABN AMRO Webshop of the Year" award in de categorie Slapen in ontvangst mogen nemen tijdens de Retailer of the Year Awards in Amsterdam. Het is de eerste keer dat Cloudpillo deze titel wint, en het bedrijf mag zich een jaar lang de beste webshop van Nederland noemen in de categorie slapen voor 2024-2025.
Cloudpillo werd drie jaar geleden opgericht door de Lars van der Wijst (22) en Jens Timmer (23). Het slaapmerk heeft in de afgelopen jaren al verschillende awards mogen ontvangen door unieke, innovatieve slaapproducten te combineren met een uitstekende service.
Medeoprichter Lars: "We zijn ontzettend trots op deze titel en vooral heel blij met het feit dat het een publieksprijs is. Voor ons is dat namelijk het belangrijkste. Ons doel is altijd geweest om de manier waarop mensen slapen te verbeteren, en deze award laat zien dat we op de goede weg zijn.
Hierdoor krijgen we alleen nog maar meer motivatie om te blijven innoveren en dat stapje extra te blijven zetten voor klanten."