Hornbach alweer de Beste Bouwmarkt van Nederland: 'Tot op het bot gemotiveerd'
Nederland heeft HORNBACH voor de 18e keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook wist de grootste doe-het-zelf keten van Nederland voor de 7e keer op rij de award voor Beste Webshop te veroveren. Het is de uitkomst van het onafhankelijk onderzoek van ‘ABN Amro Retailer of the Year’ onder ruim 212.000 consumenten die Nederlandse retailbedrijven beoordeelden op aspecten als prijs, assortiment, deskundigheid en klantvriendelijkheid.
Voor algemeen directeur van HORNBACH Nederland Evert de Goede, is en blijft de award voor Beste Bouwmarkt de mooiste prijs om te winnen. “Het is een directe waardering van onze klanten voor wie we het allemaal doen.” Omdat het de 18e keer is dat HORNBACH deze titel wint, lijkt het misschien normaal geworden. “Het tegenovergestelde is waar”, benadrukt De Goede. “De verwachtingen van consumenten stijgen elk jaar en dat maakt het steeds uitdagender om aan hun wensen te voldoen. Dat we nu opnieuw zijn uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt, maakt mij daarom ontzettend trots. Zeker ook op al onze collega’s die zich het afgelopen jaar keihard hebben ingezet om wederom de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. En dat wij volgens de consument opnieuw een duidelijk verschil laten zien op de aspecten assortiment en prijs, is uiteraard een groots compliment voor alle energie die hierin geïnvesteerd wordt. Zowel in onze fysieke vestigingen als in onze webshop.”
7 keer op rij de Beste Webshop
De award voor Beste Webshop in de categorie Bouwmarkten ontving HORNBACH vandaag voor de 7e achtereenvolgende keer. Voor klanten die wekelijks een bezoek brengen aan de webshop, is de projectbouwmarkt voortdurend bezig met het optimaliseren van de online beschikbaarheid van het assortiment, het gebruiksgemak en de look & feel van webshop. Daarnaast worden de projectpagina’s continu vernieuwd en aangevuld.
Tot op het bot gemotiveerd
Klanten kunnen erop bouwen en vertrouwen dat HORNBACH blijft meebewegen met hun wensen, zodat zij ook in de toekomst kunnen profiteren van het ruime assortiment, deskundige advies, uitgebreide service en natuurlijk de laagsteprijsgarantie. De Goede: “De twee titels motiveren ons tot op het bot om onverminderd door te gaan met het verbeteren en vernieuwen van onze online en fysieke formule. Als marktleider groeien we nog steeds in Nederland en doen er alles aan om de beste en voordeligste bouwmarkt van Nederland te blijven.”