72andSunny lanceert pitchronde ter ere van 750e verjaardag Amsterdam

30-09-2024 (10:39) - Bureaus

Ter ere van de 750e verjaardag van Amsterdam, lanceert creatief bureau 72andSunny een creatief initiatief: 72& Residency.

De 72& Residency gaat officieel van start op 4 oktober tijdens het bekende branche-evenement AdNight. Creatieven, kunstenaars, bedrijven en pioniers uit alle disciplines worden uitgenodigd om hun innovatieve ideeën te pitchen die de levendigheid en cultuur van Amsterdam belichten.

De deelnemers nemen plaats in de iconische Black Chairs van 72andSunny en hebben precies 72 seconden om hun idee te presenteren. Het doel is om groots te denken; de ideeën kunnen variëren van films, podcasts, productinnovaties, kunstinstallaties, campagnes tot zelfs onderzoeksprojecten – zolang ze maar een eerbetoon zijn aan de rijke geschiedenis en cultuur van de stad.

De winnende deelnemers krijgen een residency van 3 maanden binnen 72andSunny. Gedurende deze periode investeert het bureau zijn tijd, talent en middelen om het winnende idee tot leven te brengen. Elk kwartaal worden er nieuwe deelnemers geselecteerd, wat zorgt voor een continue stroom van creatieve input en samenwerkingen door het jaar heen.

Geïnteresseerden kunnen zich hier registreren om hun ideeën te pitchen tijdens AdNight of voor toekomstige residency-sessies.


Media

Marketing

Economisch