Biermerk Lowlander start samenwerking met Menuez International
Biermerk Lowlander wil versneld groeien in de horeca en op evenementen en gaat daarom een samenwerking aan met marketingbureau Menuez International. Met behulp van Menuez' Brand Management Platform wil Lowlander zijn merkzichtbaarheid en lokale impact versterken.
Frederik Kampman, oprichter en Chief Botanical Officer van Lowlander: "Bij Lowlander zijn we altijd op zoek naar groeimogelijkheden, zowel binnen als buiten Nederland. In de steeds complexer wordende horecabranche geloven we in de kracht van sterke, opvallende communicatie. Met de ondersteuning van Menuez verwachten we onze aanwezigheid in de horeca significant te versterken. Dit past perfect in onze strategie om Lowlander te positioneren als het go-to merk voor botanische bieren in de Benelux en daarbuiten."
Duurzaamheid en efficiëntie staan centraal
Gijs Verbaten, oprichter van Menuez International: ''Ons platform stelt ons in staat per product de meest duurzame en efficiënte optie te bepalen – van productie tot levering. Zo ondersteunen we niet alleen Lowlander's groeiambities, maar ook hun missie van duurzaam ondernemen."