Bijvoorkeur slaat een nieuwe weg in: mede-oprichter verkoopt aandelen

Bijvoorkeur slaat een nieuwe weg in: mede-oprichter verkoopt aandelen

02-10-2024 (10:45) - Bureaus

Reclamebureau Bijvoorkeur verandert van structuur. Mede-oprichter Thijs de Boer verkoopt zijn aandelen aan de andere mede-oprichter Budi Gonzalez de Chaves.

Thijs de Boer blijft als zelfstandige betrokken bij Bijvoorkeur, maar heeft behoefte aan meer vrijheid: 'Ik werk nog steeds heel graag samen met Budi en op de klanten van Bijvoorkeur, maar wil mijn agenda ook openen voor andere bezigheden. Dat betekent naast freelance werk in de reclame ook schrijfwerk daarbuiten.'

Budi Gonzalez de Chaves respecteert Thijs' wens voor meer vrijheid: 'Gelukkig blijft hij verbonden aan Bijvoorkeur en blijven we op diverse klanten en projecten gewoon samenwerken. Het opent voor het bureau ook de mogelijkheid om meer dan ooit met veel verschillende andere specialisten te kunnen werken. Zo zijn we nu bezig met een collega bureau om op een tweetal klanten samen te werken, maken we samen met een paar topdesigners nieuwe verpakkingsontwerpen, maar zijn Thijs en ik ook nog ‘gewoon’ campagnes voor vanHaren en Saitaku aan het maken. Ik krijg er veel energie van.'


Media

Marketing

Economisch