Bomondo.CMCG sluit zich aan bij REIWA
Bomondo.CMCG uit Leeuwarden zich heeft aangesloten bij de REIWA groep. De krachten bundelen betekent een mooie stap voor beide partijen waardoor ze optimaal gebruik kunnen maken van elkaars expertise.
Remco Voorn (53) en Gerda Voorn (55) vormen de directie van Bomondo.CMCG. "Deze samenwerking met REIWA stelt ons in staat onze klanten nog beter van dienst te zijn door zowel strategische als operationele expertises vanuit REIWA," zegt Remco Voorn. “Dit geeft ons ook de mogelijkheid om de talentgerichte visie van de groep over te nemen” geeft Gerda aan.
Bomondo.CMCG en haar team brengen een brede ervaring mee en verrijken REIWA's portfolio met diverse B2C en B2B merken. "De expertise van Bomondo.CMCG in onder andere het luxe segment en hun benadering van de klantreis is een waardevolle toevoeging voor onze groep. Ook past het in de ambitie van REIWA om innovatie en kwaliteit te leveren door de krachten te bundelen" voegt Geert Rietbergen, Chairman van REIWA, toe.
Raymon de Kruijff, CEO van REIWA, benadrukt het belang van lokale verankering en menselijk kapitaal: "Met de locatie Leeuwarden versterken we ons geloof in lokaal talent en onze visie om diensten dichter bij de klant te leveren. Ook met het oog op duurzaamheid. Deze aansluiting toont onze toewijding om een verschil te maken in de markt door de mens centraal te stellen in al onze activiteiten."
REIWA heeft naast Bomondo.CMCG ook drie andere bedrijven in haar netwerk: ADMIX, een B2B marketingcommunicatiebureau in Rotterdam, Alion, een digital agency in Delft, en Procomm, een PR-bureau in Rotterdam.