Creative Anne Stokvis nieuwe partner N=5

17-01-2023 (15:42) - Bureaus

Anne Stokvis is toegetreden als partner bij creatief bureau N=5. Samen met Thijs Bontje geeft zij als creatieve directie invulling aan de nieuwe visie van het bureau, waarin de emotionele kracht en impact van advertising wordt verenigd met de geloofwaardigheid, snelheid en engagement van content.

Managing director Monique Bergers: “Onze missie is vanaf dag één helder; wij bouwen merken met de kracht van emotie. En daar hebben we onze eigen Powerbrands methode voor. Maar als bureau moet je in beweging blijven. Daarom hebben we de afgelopen jaren een eigen brand publishing model ontwikkeld. Waarbij advertising en content elkaar versterken. Met de toevoeging van Anne als partner verstevigen we dit nog verder."

Het afgelopen jaar was Stokvis al onderdeel van het managementteam en vormde de creatieve directie samen met creative partner Thijs Bontje. Een unieke creatieve combinatie waarin advertising en publishing hand in hand gaan.

Thijs Bontje: ”Bij N=5 zijn we altijd op zoek naar vooruitgang zonder de inhoud te verliezen. Kijk naar cases als Evert_45 of The Dark Side of Money waar inhoud en impactvolle creativiteit hand in hand gaan. Dus als er dan iemand komt met een frisse blik, die de dingen van een andere kant bekijkt, dan is dat een verrijking voor onze creativiteit. Elkaar even goed door elkaar schudden, op een goede manier. Dat is wat Anne bij mij doet en andersom.”

twee werelden samenbrengen

Anne Stokvis: “De wereld verandert, dat weten we allemaal. Dus dan kan je als creatief veilig blijven hangen in wat je kent of nieuwsgierig zijn naar wat de nieuwe wereld kan betekenen. Dat laatste is wat mij altijd heeft gedreven, als redacteur en later als creatief. Door met Thijs een team te vormen hebben we ontdekt wat er juist mogelijk is als je onze twee werelden samenbrengt. En die drive voor kansen en vernieuwing zie ik ook terug bij de andere directieleden van N=5. Dat maakt dat ik dit avontuur heel graag met hen aan ga.”

N=5 werd ruim 20 jaar geleden opgericht door Ole Christern, Peter Hebbing, Romke Oortwijn en Marc Oosterhout. Een jaar geleden namen Anna Bosscher, Bastiaan Weers, Monique Bergers en Thijs Bontje het stokje over via een management buy-out.

 


Media

Marketing

Economisch