Dennis van Aalst nieuwe strategy lead FCB Amsterdam
Dennis van Aalst (49) gaat per 1 augustus aan de slag als nieuwe strategy lead van reclamebureau FCB Amsterdam. Hij treedt ook toe tot het managementteam. Van Aalst was eerder werkzaam bij DDB Amsterdam, Boomerang en Havas Lemz. Ook werkte hij als zelfstandig strateeg en was hij actief voor denktank LetsHeal.
"Dennis gaat een cruciale rol spelen in het oplossen van alle strategische vraagstukken van onze klanten", zegt Jos Vis, CEO van FCB Amsterdam. "Daarnaast zal Dennis zich bezighouden met new business en is hij medeverantwoordelijk voor het identificeren van nieuwe kansen en het versterken van de positie van ons bureau in de markt. De gevarieerde achtergrond van Dennis maakt hem tot een veelzijdige professional die ons bureau kan sturen naar een volgende fase. Zijn netwerk en zijn ervaring in verschillende sectoren zijn bovendien zeer waardevol bij het verder versterken van de marktpositie van FCB Amsterdam."
'Richting en energie geven aan de toekomst'
Dennis van Aalst: "Het is bijzonder om bij een bureau te komen werken waar de rijke historie van internationale topmerken als FCB en McCann voelbaar is. Ik kijk ernaar uit om mede richting en energie te geven aan de toekomst. Met aandacht voor alle actuele thema's, inzichten en instrumenten, van menselijke tot kunstmatige intelligentie." Naast Vis en Van Aalst maken ook Massimo van der Plas en Benjamin Messelink onderdeel uit van het mt van FCB Amsterdam.