Endeavour neemt e-commerce specialist surf&turf over
Het Haarlemse digital agency Endeavour kondigt de overname aan van surf&turf, eveneens gevestigd in Haarlem. Met deze overname verrijkt Endeavour de al aanwezige e-commercediensten met een sterke expertise op Shopify.
Het in 2017 opgerichte surf&turf - onder leiding van oprichter Nol Oosterom en Celine Bakker- behandelt elke klant alsof het hun eigen merk is. Ze positioneren zichzelf als een verlengstuk van het e-commerceteam van hun klanten en werken samen om next-level ervaringen te ontwerpen en te ontwikkelen. Met hun diepgaande kennis van Shopify in combinatie met een persoonlijke, hands-on aanpak, heeft surf&turf in korte tijd een prominente positie in de e-commerce wereld veroverd.
Algemeen directeur van Endeavour, Mike van der Wallen: “Hun niveau, gecombineerd met jarenlange ervaring in de e-commerce wereld, maakt hen een echte partner voor hun klanten. Daar herkennen wij onszelf in. Samen zetten we een grote stap in e-commerce en digitale dienstverlening.”
compleet pakket voor e-commerce klanten
De strategische overname vergroot de al aanwezige Shopify-kennis binnen Endeavour aanzienlijk. De krachten van beide teams worden gebundeld tot een team van 20 Shopify-experts; een mooie aanvulling op de al aanwezige expertise op het gebied van SEO, analytics, A/B testing en Hubspot. Met deze combinatie van diensten biedt het Haarlemse bedrijf nu het complete pakket van diensten voor e-commerce klanten.
Toekomstplannen
Celine Bakker, mede-eigenaar surf&turf: “Wij hebben het volste vertrouwen dat de overname voor beide teams een positief effect zal hebben. De kwaliteit en het unieke DNA van surf&turf past heel goed bij dat van Endeavour en de teams kunnen elkaar op meerdere vlakken versterken.”
Voorlopig blijven de mensen van surf&turf werken op de huidige locatie, maar de integratie wordt zowel fysiek als virtueel doorgevoerd.