Het Oranje Fonds kiest UM

04-01-2023 (16:54) - Bureaus

Het Oranje Fonds, het grootste sociale fonds van Nederland, kiest na een korte bureau-oriëntatie UM als haar nieuwe strategisch mediapartner. UM neemt per direct de volledige offline mediastrategie, planning en inkoop voor haar rekening.

Het Oranje Fonds is sinds medio 2021 bezig met een herpositionering. Vanuit de merkbelofte “ertoedoen” wil zij haar inhoudsbekendheid vergroten en vanuit betekenisvolle communicatie haar impactdoelstellingen bereiken. Dit vraagt ook om authentieke gedragsverandering vanuit diverse doelgroepen. Ook 2023 is daarom een belangrijk jaar waarin ze haar ambitieuze missie verder vormgeeft met stevige doelstellingen op het gebied van merk en communicatie. 

Hoofd Communicatie en Merk Oranje Fonds Annette Reijersen van Buuren: “Het Oranje Fonds heeft als missie dat niemand er alleen voor staat en iedereen mee kan doen in onze samenleving. Hiertoe zetten wij binnen diverse interventies communicatie in die echt impact moet maken. Onze ambitieuze doelstellingen vragen ook om een sterk merk. In UM zien wij de strategische mediapartner die ons verder gaat helpen hiermee. UM heeft ervaring met een diversiteit aan accounts en doelgroepen die past bij wat wij nodig hebben”.



 


Media

Marketing

Economisch