Koninklijke Jumbo en Mediaplus slaan handen ineen
Mediaplus Netherlands, onderdeel van Serviceplan Group, gaat aan de slag voor Koninklijke Jumbo. Mediaplus gaat de mediastrategie- en inkoop verzorgen voor verschillende producten van het Nederlandse merk voor bord- en gezelschapspellen.
De campagne voor Hister Summer is de eerste campagne van Jumbo die uitgevoerd is door Mediaplus, en richt zich op de lastig te vangen millennials en Gen Z met een sterk veranderend mediagebruik. Door gebruik te maken van persona's en gerichte communicatie op de juiste locaties en tijdstippen, en met de juiste mensen die openstaan voor een feestje. Dit varieert van programmatic digitale buitenreclame (DOOH) in grote steden en specifiek in studentenhuizen, tot Adtrack Media en digitale advertenties met gerichte tijdstippen en contextuele advertenties.
Naast Hitster Summer, gaat Mediaplus dit najaar nog aan de slag voor 9 andere producten van Koninklijke Jumbo, te weten: Hitster Bingo, Wasgij, Stratego Original, het nieuwe spel Stratego Lost Island, Party & Co Original, Party & Co Shock You!, Fabulus Potium, Racing Rabbits en de introductie van FunLockets in Nederland.
Serviceplan Netherlands, ook onderdeel van de bureaugroep, gaat zich bezighouden met de volledige creatieve productie van de populaire puzzels van Wasgij. Het creatieve bureau gaat het huidige campagneconcept van de puzzels onder de loop nemen en een nieuw concept ontwikkelen.