Maag Lever Darm Stichting kiest voor Megawatt Digital

03-01-2023 (10:18) - Bureaus

Maag Lever Darm Stichting (MLDS) heeft Megawatt Digital gekozen als bureau voor de ontwikkeling van nieuwe leadwervende campagnes, incentives en het ontwikkelen van een verrijkingsprogramma. Ook zal Megawatt sparringspartner worden op het gebied van communicatie- en marketingvraagstukken voor MLDS.

Aan de keuze voor Megawatt Digital ging een uitgebreide pitch vooraf, waarbij zes bureaus betrokken waren. Fleur Enklaar, fondsenwerver bij MLDS: “Megawatt heeft ons tijdens de pitchsessies een complete campagne gepresenteerd die wegbleef van de clichés, maar toch aansprekend genoeg was voor onze brede doelgroep. Daarbij hadden wij het idee dat we bij Megawatt de juiste aandacht en creativiteit konden verwachten, waar wij behoefte aan hebben. Bij Megawatt ben je niet ‘een van de vele’ goede doelen. Onder andere om deze redenen hebben we uiteindelijk voor Megawatt gekozen.”

Megawatt formule

‘Maag Lever Darm Stichting is een organisatie met een prachtige droom. We zijn er dan ook erg trots op dat we de pitch voor Maag Lever Darm Stichting gewonnen hebben van vijf gerenommeerde andere bureaus. In de gesprekken met MLDS was er direct een klik en ons uitgebreide plan op basis van de unieke Megawatt formule “Inzicht x Creativiteit x Bereik = Resultaat” werd enthousiast ontvangen.’, aldus Mathijs Visser, mede-eigenaar van Megawatt Digital. ‘We hebben er zin in om met onze specialisten en het team van MLDS vol energie aan de slag te gaan om samen de doelstellingen te gaan realiseren.’


Media

Marketing

Economisch