
Martin Verdult nieuwe COO Happy Horizon
Happy Horizon heeft Martin Verdult benoemd tot Chief Operating Officer (COO). Met jarenlange ervaring bij internationale bureaus, waaronder zijn recente rol als EVP Clients EMEA bij Monks, brengt Martin relevante bureau-ervaring op gebied van operatie, cultuur en groei mee naar de grootste bureaugroep van Nederland.
Na de recente aanstelling van Ubbo Maagdenberg als CEO zet Happy Horizon met de komst van Verdult de volgende stap in de ontwikkeling van het bureau als geïntegreerd, datagedreven en creatief platform. Vanuit zeven hubs en meer dan twintig labels ondersteunt de groep bedrijven in binnen- en buitenland, bij hun strategische groei.
Verdult heeft ruim twintig jaar ervaring in het uitbouwen van creatieve en digitale bureaus in Amsterdam, Londen en Shanghai. Hij bekleedde leadership-rollen bij onder andere Monks, Ogilvy en Lost Boys en combineert kennis van operations en M&A met een sterke focus op teamcultuur, innovatie en samenwerking.
Ubbo Maagdenberg, CEO van Happy Horizon: “Met Martin halen we iemand aan boord die weet hoe je structuur aanbrengt én energie losmaakt. Iemand die mensen verbindt, kritisch kijkt naar processen en tegelijkertijd cultuur voorop zet. Precies wat we in deze fase nodig hebben om als groep door te bouwen!”
Martin Verdult: “Vanaf dag één voelde Happy Horizon als mijn sweet spot. Ik geloof in de kracht van ondernemerschap en in samenwerken over labels heen. Bij Happy komen mijn passie voor cultuur, operatie en groei perfect samen. Ik heb veel zin om de schouders eronder te zetten. Voor onze mensen, onze klanten en voor de groep.”
Strategisch groeipartner
Happy Horizon, de grootste Nederlandse bureaugroep met zeven hubs door heel Nederland en met klanten zoals Puma, Klaverblad, Intergamma, de centrale overheid, Sligro, Obvion, Hoogvliet, Logitech, Electronic Arts, EP, Xenos, NN Group, CSU en Het Nederlandse Rode Kruis. De benoeming luidt een nieuwe groeifase in voor Happy Horizon. De bureaugroep wil zich nadrukkelijk neerzetten als platform dat werkt als een strategische groeipartner voor klanten en gaat actief de markt op om complementaire services over te nemen.