Megawatt aan de slag voor Koninklijke Grolsch
Koninklijke Grolsch heeft MegaWatt gekozen om deze zomer activaties rondom hun bieren te creëren. Hiermee zorgt Megawatt ervoor dat de merken Grolsch, Ondersteboven en Peroni Nastro Azzurro (0.0%) op diverse manieren worden beleefd.
‘’We zijn super trots om voor Koninklijke Grolsch te mogen werken en hiermee als 360° activatiebureau te kunnen bijdragen aan de groei en het succes van de merken door op vele vlakken een sleutelrol te spelen,’’ aldus Richard Dillen, mede-eigenaar van Megawatt.
Megawatt ondersteunt Grolsch bij diverse activatiecampagnes, van festivals tot productintroducties in de supermarkt. Het 360° activatiebureau verzorgt de sampling van Peroni 0.0% in Nederland om een breed publiek kennis te laten maken met dit stijlvol verfrissende Italiaanse bier. Iris Weelink, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro: ‘’We hebben gekozen voor Megawatt voor onze sampling activatie vanwege hun overtuigende pitch, ervaring, no-nonsense aanpak en flexibiliteit.”
Daarnaast helpt Megawatt het merk Ondersteboven te groeien in de horecasector.