Megawatt aan de slag voor Koninklijke Grolsch

15-08-2024 (10:49) - Bureaus

Koninklijke Grolsch heeft MegaWatt gekozen om deze zomer activaties rondom hun bieren te creëren. Hiermee zorgt Megawatt ervoor dat de merken Grolsch, Ondersteboven en Peroni Nastro Azzurro (0.0%) op diverse manieren worden beleefd.

‘’We zijn super trots om voor Koninklijke Grolsch te mogen werken en hiermee als 360° activatiebureau te kunnen bijdragen aan de groei en het succes van de merken door op vele vlakken een sleutelrol te spelen,’’ aldus Richard Dillen, mede-eigenaar van Megawatt.

Megawatt ondersteunt Grolsch bij diverse activatiecampagnes, van festivals tot productintroducties in de supermarkt. Het 360° activatiebureau verzorgt de sampling van Peroni 0.0% in Nederland om een breed publiek kennis te laten maken met dit stijlvol verfrissende Italiaanse bier. Iris Weelink, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro: ‘’We hebben gekozen voor Megawatt voor onze sampling activatie vanwege hun overtuigende pitch, ervaring, no-nonsense aanpak en flexibiliteit.”

Daarnaast helpt Megawatt het merk Ondersteboven te groeien in de horecasector. 
 


Media

Marketing

Economisch