MIBTL Media versterkt MT met Raymond Bloem en Ivo de Beurs

MIBTL Media versterkt MT met Raymond Bloem en Ivo de Beurs

29-10-2024 (13:07) - Bureaus

Het Haarlemse MIBTL Media heeft haar managementteam uitgebreid met Raymond Bloem als Creative Director en Ivo de Beurs als Account Director.

Raymond Bloem brengt met zijn benoeming tot Creative Director een schat aan ervaring en strategisch inzicht mee naar MIBTL Studio, de creatieve tak van MIBTL Media. In zijn nieuwe rol zal hij niet alleen de creatieve koers uitzetten, maar ook de dagelijkse aansturing van het team op zich nemen. Bloem heeft een bewezen staat van dienst in het ontwikkelen van innovatieve, impactvolle campagnes en staat bekend om zijn vermogen om merkverhalen krachtig en effectief te vertalen naar de juiste doelgroep.

Ivo de Beursvormt als Account Director een cruciale schakel vormen tussen klanten en het MIBTL-team. Met zijn uitgebreide achtergrond in business development en klantrelaties, zal De Beurs zich richten op het uitbreiden van de klantenportefeuille en het onderhouden van sterke relaties met zowel adverteerders als mediabureaus. Door zijn expertise in klantbehoeften en marktinzichten zal hij bijdragen aan het versnellen van groeikansen voor MIBTL's partners en klanten.

Viktor Wubbe, Managing Director van MIBTL Media: "MIBTL Media blijft gestaag groeien als specialist in brand awareness campagnes via smart devices. Met de komst van Ivo en Raymond versterken we ons team niet alleen met kennis en ervaring, maar ook met de juiste creatieve en strategische capaciteiten om onze klanten nog beter van dienst te zijn. Hun expertise is een directe meerwaarde voor onze adverteerders en partnerbureaus."

Over MIBTL Media

MIBTL Media is een mediabureau dat zich richt op het creëren van maximale zichtbaarheid via digitale devices. Door gebruik te maken van geavanceerde technologieën en strategieën, helpt MIBTL adverteerders en mediabureaus om hun merkboodschappen op een effectieve manier bij het juiste publiek te brengen. HUn kernfilosofie: Merken versterken, bureaus versnellen.

v.l.n.r. Raymond Bloem, Viktor Wubbe, Ivo de Beurs. Fotografie: Marloes Lakerveld
 


Media

Marketing

Economisch