Natwerk neemt Utrechtse Stick over

15-03-2023 (13:35) - Bureaus

Het Amsterdamse Natwerk heeft per 1 maart het Utrechtse Stick overgenomen. Met deze fusie hebben zij zich samengevoegd tot een creatief bureau voor merkstrategie, branding en campagnes.

Stick lanceerde onlangs de nieuwe campagne van siropen merk RAAK waar hetzelfde DNA als Natwerk naar voren komt.

Groeiambitie

Natwerk en Stick delen een geloof in spraakmakendheid en effectiviteit. Jon Thissen (algemeen directeur Natwerk) is enthousiast over de samenwerking: “Met meer mankracht, competenties en faciliteiten tot onze beschikking zijn we beter in staat de behoeften en uitdagingen van de markt aan te vliegen. Onlangs breidde we ons team uit met twee nieuwe creatief directeuren, dat naast deze overname getuigt van onze ambitie om te groeien. Stick heeft dezelfde waarden als Natwerk. Dus tijd om de handen ineen te sluiten en Stick te zien als een verlengstuk van Natwerk's ambities en missies. We kijken er naar uit om onze klanten nog meer mogelijkheden te bieden voor succes.”

Eigen naam

Het creatieve en strategische inzicht dat Stick meebrengt, zorgt ervoor dat Natwerk huidige klanten als Dirk, Lebara, Netflix, Tikkie, Younited en Ace & Tate beter kan ondersteunen. Voor Stick betekent dit dat klanten vanaf nu kunnen profiteren van alles wat Natwerk in huis heeft, waaronder een eigen productiehuis en inhouse PR. Stick blijft voorlopig actief onder haar eigen merknaam en zal haar intrek nemen in het pand van Natwerk in Amsterdam. 


Media

Marketing

Economisch