Stahl kiest TEAM LEWIS voor PR en reputatiemanagement

Stahl kiest TEAM LEWIS voor PR en reputatiemanagement

31-10-2024 (10:14) - Bureaus

TEAM LEWIS breidt zijn B2B-portfolio uit met een nieuwe klant: Stahl. Stahl is internationaal marktleider in speciale coatings en behandelingen voor flexibele materialen. Stahl’s oplossingen worden gebruikt voor een legio aan producten in onder andere de automotive industrie, luxe-artikelen, fashion, interieur en verpakkingsmateriaal. Het bedrijf met zo’n 2.000 medewerkers heeft wereldwijd 15 productiefaciliteiten, 37 R&D centra en kantoren in 22 landen.

TEAM LEWIS helpt Stahl vanuit de thuismarkt bij het formuleren van een wereldwijde externe communicatiestrategie om meer bekendheid te creëren rondom de bedrijfsvisie en het aanbod aan producten en specialismes. Een duidelijker beeld van de innovatie en ambitieuze ESG-strategie van het concern hoort daar ook bij. Daarnaast gaat TEAM LEWIS in internationale markten - met China, de VS en Europa als focus – lokale support bieden aan woordvoerders om meer zichtbaarheid voor hun verhaal te creëren.

Vera Kops, Vice President Western Europe bij TEAM LEWIS: “Stahl is een prachtig voorbeeld van een bedrijf dat als voorloper in de industrie zijn verantwoordelijkheid neemt om steeds duurzamer te opereren. Onder andere door een enorme innovatiekracht en veel investering in research & development, waarvoor ook samengewerkt wordt met externe partijen in de gehele keten, heeft Stahl een interessant verhaal te vertellen. En wij gaan zorgen dat dit verhaal een groter publiek bereikt.''

“Wij zitten met Stahl in een transformatie van een traditionele industriële speler, naar een innovatief tech- concern dat premium oplossingen biedt voor materialen waar consumenten elke dag mee in aanraking komen. Onze cultuur is erg belangrijk en we willen zowel intern als extern zorgen dat mensen weten dat ze met een betrouwbare, maar ook betrokken partij samen werken. TEAM LEWIS gaat ons helpen deze ambitie concreet invulling te geven, via traditionele media, maar ook via andere externe communicatiekanalen”, zegt Laura Willemsen, Directeur duurzaamheid, marketing en communicatie bij Stahl. “Ik kijk enorm uit naar de samenwerking, want TEAM LEWIS brengt voor ons een goede combinatie mee van kennis, relevante ervaring en daadkracht.”

 


Media

Marketing

Economisch