SuperHeroes lanceert SuperHeroes Deluxe voor luxe merken die Gen Z aan zich willen binden
SuperHeroes, “the creative agency saving the world from boring advertising”, kondigt vandaag de lancering aan van een nieuwe divisie: SuperHeroes Deluxe. SuperHeroes Deluxe ontwikkelt social content, DOOH, evenementen en activaties voor merken die Gen Z willen aanspreken en aan zich verbinden.
In de komende jaren zullen Gen Z’s uitgaven aan luxe producten 3 keer sneller groeien dan bij andere generaties. Maar veel luxemerken hebben moeite om deze lastig te bereiken doelgroep te doorgronden en effectief met hen te communiceren. Rogier Vijverberg, Chief Creative Hero en oprichter van SuperHeroes Deluxe: “Er is veel ‘boring advertising’ in de luxe sector. Maar Gen Z houdt van merken die vooruitkijken, de boel opschudden en op trends durven in te spelen. SuperHeroes Deluxe helpt luxe merken die Gen Z willen aanspreken met frisse en opvallende content die doet stoppen met scrollen.”
SuperHeroes beschikt al over de nodige in-house ervaring in het luxe segment, dankzij het werk van JIMMY, SuperHeroes’ collectief van digital creators, voor merken zoals Balenciaga, Jimmy Choo en Louis Vuitton.
ChengCheng Li, Luxury Hero en business lead SuperHeroes Deluxe: "Bij SuperHeroes geloven we in een ‘earned-first’ aanpak. Met hulp van The Robins, ons Gen Z-panel, bieden we frisse inzichten in Gen Z cultuur waarmee we luxe merken verbinden aan deze generatie. In combinatie met uitgesproken creatief werk, zorgen we hiermee voor tastbare resultaten."