TommyTomato kiest voor Food Cabinet
TommyTomato is marktleider op het gebied van groentelunches op basisscholen. Het bedrijf is op missie om van alle kinderen in Nederland groente-eters voor het leven te maken. TommyTomato kiest voor Good Food PR, het PR label van creative agency Food Cabinet, als vaste PR partner.
Het verhaal van TommyTomato bevat veel verschillende boodschappen voor de doelgroepen waar de organisatie tegen wil praten. Van ouders tot leraren, schooldirecteuren, potentiële sponsoren en de overheid. De PR-strategie is erop gestoeld om het verhaal van TommyTomato richting deze groepen verder te stroomlijnen. Met een combinatie van een continue onderstroom aan nieuws, zo werkt TommyTomato bijvoorbeeld aan allerlei nieuwe initiatieven en verdienmodellen, en opvallende PR-activaties gaat de scale-up de komende tijd gericht de media opzoeken.
Bas Turk medeoprichter van TommyTomato: “We kennen Food Cabinet al langere tijd en dit jaar was het moment voor ons om meer naar buiten te treden via pr. Dat doen we met Food Cabinet omdat zij het beste aansluiten bij onze waarde en missie. Find people who believe what you believe.”
Laura Emous, PR Specialist bij Food Cabinet: “Het bijzondere van TommyTomato is dat het bedrijf een maatschappelijke missie heeft, en tegelijkertijd vanuit een echte ondernemersspirit wordt gerund. TommyTomato zit in een dynamische periode van groei, met veel nieuwe initiatieven en samenwerkingen. We vinden het ontzettend waardevol dat we bij kunnen dragen aan hun missie. Met PR gaan we het verhaal van TommyTomato verder vertellen en uiteindelijk nog meer kinderen helpen richting een gezonde toekomst. Het is heel leuk om te zien dat steeds meer good food merken ons ook voor specifieke PR-vraagstukken weten te vinden. Naast TommyTomato werkten we de afgelopen tijd onder meer ook voor impactmerken Grapedistrict en Holie.”
Foto: Oprichters Bas Turk en Erik van der Plas van TommyTomato
Fotografie: Claudia Rison