Yumeko kiest TEAM LEWIS als creatief PR-bureau
Yumeko heeft TEAM LEWIS geselecteerd om het merk te ondersteunen met proactieve PR-activiteiten, interviewpitches, influencersamenwerkingen en het opstellen van strategische contentplanningen.
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het versterken van de marktpositie van Yumeko in Nederland. Ze streven naar meer bewustzijn voor het feit dat er in de bad- en beddengoedmarkt nog veel winst te behalen valt op het gebied van duurzaamheid.
'Change the world sleeping’; slapend de wereld verbeteren en de wereld van het slapen veranderen. Met die missie werd Yumeko in 2010 in Amsterdam opgericht. Inmiddels wordt het Amsterdamse merk gezien als voorloper op het gebied van duurzame bed- en badproducten en inspireert B Corp Yumeko ook andere toonaangevende merken binnen de branche om hun keten te verduurzamen.
Yumeko biedt een breed scala aan hoogwaardig beddengoed, matrassen, handdoeken, kleding en accessoires, allemaal vervaardigd van biologische en eerlijke materialen. Door nauw samen te werken met gecertificeerde producenten, streeft Yumeko ernaar om bij te dragen aan een positieve verandering in zowel de textielindustrie als de consumentencultuur.
Proactieve PR-campagne
Yumeko heeft in TEAM LEWIS een strategische PR-partner met lokale kennis gevonden, die het merk helpt om verder te groeien in de markt. In de samenwerking ligt de focus op het vergroten van de naamsbekendheid om zo nog meer impact te kunnen maken. Daarnaast worden het verhaal achter het merk en de producten bij een breed publiek onder de aandacht gebracht. Om dit te bereiken werkt TEAM LEWIS aan een proactieve PR-campagne met voortdurende contentdistributie, van persberichten en inspiratiemailers tot pitches en inhakers.
Marietje de Savornin Lohman, Director of Marketing and E-commerce bij Yumeko: “TEAM LEWIS heeft de juiste ervaring en expertise als het gaat om merken helpen impact te maken. We zijn dan ook erg enthousiast om met dit bureau samen te werken. Hun waarden sluiten perfect aan bij die van ons en we zijn ervan overtuigd dat de kennis en expertise van TEAM LEWIS binnen de Nederlandse markt onze naamsbekendheid en marktpositie zullen verbeteren. Samen gaan we mooie dingen bereiken!”
Merel Dudok van Heel, Head of Consumer Division Netherlands bij TEAM LEWIS: "Onze expertise in zowel de duurzame sector als op het gebied van marketing en communicatie stelt ons in staat om Yumeko te helpen hun impact te vergroten. We kijken ernaar uit om samen hun verhaal te delen en meer consumenten te inspireren om te kiezen voor ecologisch verantwoorde bad- en bedproducten."