Apollo Tyres lanceert nieuwe OOH campagne
Apollo Tyres heeft een uitgebreide pan-Europese out-of-home marketingcampagne gestart voor de nieuwe Vredestein Ultrac Pro ultra-ultra-high-performance zomerband. De campagne begon met een 3D-effect-animatie op het Piccadilly Lights-reclamebord in Londen en wordt deze maand in andere Europese steden gelanceerd waaronder Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Milaan, München, Parijs en Wenen.
De campagne is ontworpen om de zichtbaarheid van Vredestein te maximaliseren en nieuwe en bestaande klanten aan te trekken. In de campagne staat de balans tussen geavanceerde rijeigenschappen en het superieure rijcomfort van de Ultrac Pro ultra-ultra-high-performance centraal. Dit laten ze zien op digitale en statische 3D-OOH-installaties in grote steden in Europa. Een van deze strategische plekken is een 146 meter lang display naast een snelweg tussen Amsterdam en Utrecht. De campagne is ontwikkeld door het interne marketingteam van Apollo Tyres ondersteund door Essence Mediacom.
Apollo Tyres heeft de afgelopen jaren zijn marketingactiviteiten voor het merk van personenautobanden van Vredestein versterkt. Dit hebben ze gedaan door onder andere sponsoring van belangrijke sportevenementen. Zo is het bedrijf sponsor van Manchester United Football Club, Mille Miglia en werd onlangs Senior Sponsor van de FIS Alpine Ski World Cup.