BAM wil talent aantrekken met nieuwe campagne
BAM Nederland lanceert een nieuwe recruitmentcampagne, bedacht en gemaakt door 0to9. Het Rotterdamse full-serivce bureau ontwikkelde eerder de Employer Value Proposition van BAM Group. Met de campagne wil het bouwbedrijf onder andere talentvolle servicemonteurs aantrekken.
De vraag 'Wat als..?', eerder ontwikkeld door 0to9 en BAM, vormt de basis van de nieuwe arbeidscampagne. Dit concept nodigt kandidaten uit om mee te denken en bij te dragen aan duurzame oplossingen. Geen standaardcampagne, maar een opvallende aanpak, die de aandacht trekt.
Creative Director Joost van Gorsel, vertelt: "We wilden wegblijven van wat de sector doet. Dus kozen we bewust niet voor ‘in de camera kijkende’ medewerkers met een helm op, maar voor prikkelende statements op de plek waar jij straks meewerkt aan een duurzame toekomst, voor Nederland én jezelf. We versterkten dat concept met een dronevlucht door de wereld van de BAM-medewerkers en jouw toekomstige werkplek. Gefilmd door dé dronepiloot van Nederland, die ook de F1 droneshots mag maken."