EasyPark maakt met nieuwe app parkeren nóg makkelijker
EasyPark lanceert een online- en influencercampagne om de vernieuwde parkeerapp, die verbeterd is op basis van klantfeedback, onder de aandacht te brengen. Met de boodschap dat mensen zich kunnen focussen op de momenten die er voor hen toedoen, zonder bezig te zijn met parkeren.
De vernieuwde en verbeterde EasyPark-app is de eerste in Nederland waarmee gebruikers kunnen parkeren in eigen land én in meer dan 20 Europese* landen. De app sluit nog beter aan op de wensen van de Nederlandse gebruikers. Zo zijn er meer opties voor het starten en stoppen van een parkeeractie, zodat gebruikers van de app zelf kunnen bepalen wat voor hen het makkelijkst is. En krijgen iOS-gebruikers nu live op hun toegangsscherm te zien dat een parkeeractie nog loopt.
Michael Stark, Country Director van EasyPark: “Of je nu in je eigen stad bent of op reis in het buitenland, automobilisten willen zonder gedoe op hun bestemming aankomen, parkeren en betalen. Met verschillende nieuwe functionaliteiten is parkeren met onze app voor elke gebruiker makkelijker dan ooit en heb je er geen omkijken naar. Dat maken we duidelijk in onze campagne.”
Naast online banners die de momenten in beeld brengen, zoals een bezoek aan de sportschool of een date, delen influencers als Dennis Weening, Rebecca Boektje, Saar Koningsberger, Barts Boekje, Willem (aka Daddyhox) en Paulien Tilstra hoe de parkeerapp hen helpt soepel de dag door te komen en van hun momenten te genieten. De campagne is te zien op FaceBook, YouTube, Instagram, TikTok en via Google Display & Video.