EasyToys verovert straten met levensgrote adventskalenders
EasyToys brengt deze week een gedurfde campagne naar verschillende steden. Er zijn tot en met 27 oktober levensgrote adventskalenders te vinden in verschillende bushokjes in Tilburg, Leeuwarden, Rotterdam en Zaandam. De megakalenders zijn geplaatst om de EasyToys Adventskalender 2024 onder de aandacht te brengen.
EasyToys heeft hiermee een taboedoorbrekende campagne in het straatbeeld geplaatst. Dave van den Bos, Head of EasyToys Benelux: “Waar een merk als EasyToys normaal geen producten laat zien in out-of-home-campagnes, is dat met deze mega-adventskalender wel mogelijk. We gaan zelfs nog een stap verder door met schuifvakjes een deel van de inhoud prijs te geven. Hierbij hebben we goed nagedacht over de hoogte van de vakjes.”
Opvallende actie
De campagne die in samenwerking met Clear Channel is ontwikkeld, is een vervolg op eerdere opvallende acties in het openbaar. Afgelopen zomer stond de boodschap ‘Volgende halte Uranus’ op bushokjes door het hele land en rond 1 april hingen in honderd leegstaande winkelpanden posters die suggereerden dat daar een EasyToyswinkel zou komen. De bushokjes en abri’s van deze advents-campagne bieden volwassenen een voorproefje van de spannende verrassingen die de echte EasyToys Adventskalender 2024 biedt. In de vakjes boven schouderhoogte zien passanten afbeeldingen van toys en andere producten uit de jaarlijkse kalender van het erotiekconcern.
“We hebben bewust nagedacht over een campagne om intieme producten onderdeel van het straatbeeld te maken. EasyToys laat al jaren zien dat er geen taboe hoeft te heersen op seksuele gezondheid en dat intieme producten een plaats verdienen in het dagelijks leven. We hopen met deze actie het gesprek op een speelse en natuurlijke manier op gang te brengen.''