Eerste keer radio- en tv-campagne voor Pullman

22-12-2022 (14:28) - Campagnes

De nieuwe campagne van het oer-Hollandse slaapmerk Pullman is van start gegaan tijdens deze donkere en koude periode. De campagne is uitgerold via diverse landelijke radiostations, maar zal vanaf aanstaande zaterdag 24 december ook zichtbaar zijn op NPO 1, 2 en 3 bij STER.

Voor Pullman is de TV-inzet via commercials een primeur. Eerder al werd er wel iets met TV ondernomen, door programmasponsoring via SBS' “The Big Balance”.

Marketingmix

Door nu een ruime zendermix in te zetten via radio en TV is de intentie en doelstelling om het merk Pullman nog bekender te maken bij een brede groep mensen. Daarom worden de radio- en TV-commercial aangevuld met een online campagne én een folder.

Boodschap

De focus van deze campagne ligt op het benadrukken van het ultieme vakmanschap en slaapcomfort dat Pullman vanuit Vroomshoop levert. “De kunst van ultiem slaapcomfort” is dan ook een krachtige boodschap met bijpassende beelden en kan bij tal van dealers door heel Nederland worden ervaren.

Credits

Klant:                                                      Pullman (Hilding Anders)
Creatie / Productie:                             Muntz & Studio MAD
Media:                                                    More Media Group