Fanta en Warner Bros. Discovery starten Haloween actie vroeg
Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom slaan de handen inéén voor de promotie van de bioscoopfilm “Beetlejuice Beetlejuice”. De bestickerde 'Beetlejuice' metro rond in Rotterdam.
De ''Beetlejuice'' metro rijdt tot 1 november rond op het RET-netwerk in Rotterdam. Daarnaast heeft Fanta speciale Halloween-verpakkingen geintroduceerd, versierd met verschillende Beetlejuice personages. Ook staat op zowel de metro als de Fantablikjes een QR-code. Zo scan je gemakkelijk voor toegang tot exclusieve ervaringen, waaronder natuurlijk bioscoopkaartjes voor de film.
Enig echte Soul Train
Anouk van Huissteden, brand manager bij The Coca Cola Company: “De enige echte Soul Train uit de film, rijdt nu door Rotterdam! Met de branded metro die door Rotterdam rijdt, dompelen we consumenten volledig onder in Fanta Beetlejuice."
Mark Veenman, COO - CS Digital Media,: “Met 138 km aan metrolijnen, is deze Fanta Beetlejuice metro niet alleen door de reizigers te zien maar zal de gehele maand oktober ook binnen het landschap van de metropoolregio Rotterdam en Den Haag een zeer verrassende verschijning zijn.”