Figo verwelkomt nieuwe baasjes met AI-Bare Campagne
De zomerperiode is één van de belangrijkste momenten in het jaar waarin kersverse baasjes een nieuw huisdier verwelkomen. Dit omdat er in het voorjaar veel nestjes geboren worden, zijn de diertjes nu oud genoeg om geplaatst te worden. Reden voor huisdierenverzekeraar Figo om zich met een campagne te richten op al deze nieuwe baasjes.
Stefan van den Berg - CMO Figo Pet Europe: 'Een puppy of kitten is leuk, maar ze kunnen net als mensen ook ziek worden of een ongelukje krijgen.'
In de campagne begroeten puppy's en kittens hun nieuwe baasjes met uitspraken zoals 'Hi Miauw Mama', 'Hey Puppy Papa' en 'Hi Prrr Parents' en vragen om een goede huisdierenverzekering. Maar hoe leg je zulke schattige huisdiertjes vast zonder een groot budget en eindeloos geduld? Het verantwoordelijke bureau Energize genereerde ze met AI. De campagne wordt uitgerold in (D)OOH, op radio en via online kanalen.